  • Data: 2012-05-11 00:11:41
    Temat: Re: Sprzedaż towaru bez udokumentowanego zakupu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 May 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > A może zrobić to poprzez fakturę na "wykonanie usługi montażu
    > instalacji"? Czy budując komuś dom musisz w fakturze wyszczególnić każdą
    > cegiełkę? ;)

    Z opisu wynikało, że jest to rzecz która chciałby się raczej
    chwalić, a nie skrzętnie i dożywotnio ukrywać ;)

    > Bo w przypadku tego konkretnego urządzenia boję się jeszcze jednej
    > pułapki - JEŚLI na to urządzenie była faktura i nie minęły jeszcze
    > terminy, to może być małe zamieszanie "jak to urządzenie zniknęło ze
    > stanu tej firmy"

    Jest na odwrót - urzadzenie "nie jest na stanie", a chce je
    sprzedać na fakturę, najwyrazniej z "efektem markitengowym",
    czyli reklam... eeee.... "pozycjonowaniem produktu" ;)

    Gotów jest poswiecic podatek (dopłacić z własnej kieszeni).
    Problem zas jest taki, że regulacje nt. handlu najwyrazniej
    steruja w strone zapobiegania nabywania z szarej strefy,
    więc "towar znikad" głupio wyglada.

    > (albo dlaczego nie było wprowadzone).

    Ototo.

    > Ale tu już jestem nieco upierdliwy ;)

    Urzędnik z "wytycznymi" może być nie mniej ;)

    pzdr, Gotfryd