    Date: Sun, 28 Aug 2011 21:56:08 +0200
    From: ajt <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż samochodu firmowego

    'Tom N' pisze:

    >> Załózmy, że ktoś teraz rejestruje dg
    >
    > W celu?

    No... w celu jej prowadzenia, zarabiania itd, a powiedzmy, że do tego,
    co dany delikwent chce robić, samochód jest akurat bardzo przydatny :)

    > OK

    > Ktoś zapomniał o amortyzacji?

    właśnie nie zapomniał, stąd te raty niżej

    > Te odliczone raty to co to?

    W wielu wątkach na temat sprzedaży śt grupowicze zgodnie przytaczali
    zapis, że w przypadku sprzedaży śt, przychód pomniejsza się o
    niezamortyzowaną część. W tym przypadku (amortyzacja przez krótki czas),
    kwota sprzedaży starego grata, pomniejszona o część niezamortyzowaną,
    będzie sporo mniejsza od zera i stąd moje pytanie :)

    Andrzej
    www.radom.ws