  • Data: 2006-06-15 10:13:48
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania
    Od: Marek <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sebek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Obecnie zamieszkuje mieszkanie bedace wlasnoscia moich rodzicow. Poniewaz w
    > przeciagu 2, 3 lat chcemy je sprzedac a pieniadze maja zostac przekazane mi,
    > zastanawiamy sie jak najlepiej zrobic to aby zaplacic najmniejsze podatki.
    > Na chwile obecna myslimy o mozliwosci darowizny (bedzie to moje pierwsze
    > mieszkanie) lub sprzedazy mieszkania przez rodzicow i przekazania mi
    > pieniadzy. W przypadku darowizny slyszalem ze nie mozna sprzedac mieszkania
    > przez 5 lat. Prosba o podpowiedz jak najlepiej rozwiazac ten problem.

> [...]

    Poczekac do konca roku, jak dobrze pojdzie (a na razie na to wyglada) to
    od 01-01-2007 r. nie bedzie juz podatku od spadkow i darowizn w
    pierwszej grupie podatkowej, czyli uklad rodzic-dziecko jak najbardziej
    sie na to lapie... Ostatnio rzad przyjal taki projekt na posiedzeniu,
    teraz juz "tylko" sejm...
    wiec jesli Ci sie nie spieszy to mysle ze warto poczekac do konca roku,
    jak uchwala zmiany to dobrze, jak nie to trudno i wtedy skorzystaj z rad
    witka

    pozdrawiam