  • Data: 2005-10-19 06:43:50
    Temat: Re: Sprzedaż domeny internetowej a PCC i PIT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Oct 2005, Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^

    > Jeżeli nie nastąpiło odliczenie podatku VAT przy zakupie (a dokładniej przy
    > wpisaniu do EST),

    ...jeśli nie było takiego prawa dla ścisłości... (ale to inna sprawa
    o którą z kim innym kłóciłem się w innym wątku :))

    > taka sprzedaż jest zwolniona z podatku VAT.

    ...sprawdź w ustawie w co trafiłeś tą kulą ;)

    Również IMO (jak gonia wyżej pisze) rozdzielność majątku nabytego
    dla celów osobistych od dokonywanych na potrzeby DG decyduje o fakcie
    opodatkowania danej czynności - a nie fakt że *podatnik* (a każdy
    prowadzący DG podatnikiem VAT *jest* !) korzysta ze zwolnienia
    podmiotowego czy nie.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)