  • Data: 2008-06-20 21:53:26
    Temat: Re: Sprzedaz bez kasy fiskalnej
    Od: Quental <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A co Ci wadzi osobno ewidencjonować sprzedaż 7% a osobno 22%?

    Ano glupia sprawa (nie smiejcie sie, prosze), bo w systemie ifirma
    taka proporcja, o jakiej pisalem jest domyslna. A z ifirmy korzystam z
    pewnych, dobrze wczesniej przemyslanych wzgledow.

    > No to ja mam pytanie pomocnicze: czym różni się stosowanie kasy
    > fiskalnej, kiedy jest ona *jeszcze nieobowiazkowa*, od stosowania
    > ewidencji sprzedaży (w postaci świstka do którego wprowadza się
    > każdą sprzedaż, zaznaczając stawkę) *lub* wydawania paragonów
    > niefiskalnych w ten sposób, że wystawiana są z kopią?

    O widzisz! To jest kapitalny pomysl! Chyba wlasnie tak zrobie! A
    znacie jakas fajna, niedroga kase? Rozumiem, ze w momencie, kiedy sie
    bede zblizal do limitu, to trzeba te kase zafiskalizowac i z glowy,
    tak?

    Dzieki i pozdrowienia!