  • Data: 2012-04-10 13:04:49
    Temat: Re: Sprzedaż auta z radiem CB a kasia fiskalna
    Od: tomek <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ustawa-z-dnia-11032004-r-o-podatku-od-towarow-i-uslu
    g.html

    > Sa.
    > Sa traktowane *jak odpłatne* w zakresie definicji dostawy towarów,
    > tak jak zapisali wyżej.
    > Popatrz tak:
    > "odpłatna dostawa towarów" (to art.5)
    > "dostawa towarów traktowana *jak* odpłatna dostawa to m.in. darowizna"
    > (to art.7.2)
    >
    > Jak wolisz inna wersję: "przez odpłatna dostawę towarów należy również
    > rozumieć nieodpłatna dostawę towarów" :P

    Ano, prawdziwa uczta :) Ale ja się doczepię - skoro darowizny są
    traktowane jako dostawy odpłatne, tzn. mieszczą się w zakresie art.
    5.1.1, to skoro definicja sprzedaży z art. 2 pokrywa się z tą z art.
    5.1.1 w zakresie dostaw towarów, to może darowizny też się tam mieszczą
    (tam - tzn. są sprzedażą) ?

    > BTW:
    > Jesli potrzebujesz jeszcze jakiegos absurdu językowego, to zwróc uwagę,
    > jak ustawodawca precyzyjnie i wielokrotnie rozdziela od siebie
    > "dostawę towarów" i "swiadczenie usług".
    > A pózniej przeczytaj art.84.1 do 1. przecinka :)

    A to dobre jest, faktycznie chyba jakiś hak tam drzemie :)

    Tomek