  • Data: 2009-10-14 12:33:20
    Temat: Re: Sprzedaż alkoholu w jednej kasie
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp <s...@o...pl> writes:

    > 31. Czy zgodnie z ustawa o wychowaniu w trzeźwości i
    > przeciwdziałaniu alkoholizmowi musze prowadzić sprzedaż napojów
    > alkoholowych na odrębnej kasie fiskalnej?
    >
    > Nie możesz prowadzić sprzedaży napojów alkoholowych w oparciu o te
    > samą kasę co inne artykuły (spożywcze, przemysłowe itd.). oznacz to,
    > iż np. sklep wiejski, sprzedający 'wszystko', łącznie z wódkami,
    > posiadający jedna kasę, jest zobowiązany dokupić jeszcze jedno
    > urządzenie fiskalne do obsługi sprzedaży tylko napojów alkoholowych
    > (poza piwem).

    Hehe.

    Wszystkie znane mi duze sklepy typu oszolom czy tesko maja osobne
    stoisko alkoholowe z osobna kasa (kasami). I potem sie pokazuje
    paragon na wino przy przejsciu przez zwykla kase.

    Natomiast osiedlowe marcpole i noname (znane mi w liczbie powiedzmy
    10) maja z reguly kilka kas, z czego tylko jedna obsluguje sprzedaz
    alkoholu. Ale uwaga: TA SAMA KASA obsluguje tez sprzedaz
    'wszystkiego'.

    MJ