  • Data: 2011-03-12 23:37:51
    Temat: Re: Sprawozdania o odpadach - zaczynają się żniwa
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomek wrote:

    > Swoją drogą w jaki sposób ustalasz rezerwę na kary - liczysz wartość
    > oczekiwaną (tzn. nadzieję matematyczną) na dany rok czy idziesz na
    > żywioł bez żadnej zakładki ?

    To proste: zapytałem w kilku znajomych firmach jak rozwiązują te problemy
    (odpady, ewidencje itp). Okazuje się, że w praktyce 90% nie wie
    nawet o co chodzi. Drobnym firmom nie są znane ani potrzebne żadne
    sprawozdania do Marszałka.
    Podejrzewam, że nawet sam Marszałek jest zbędny.
    Założyłem zatem, że skończy się tak jak ze strażakiem w firmach,
    albo będzie jakaś rewolucja (Liwiusz na to czeka).

    A poza tym carpe diem (czy też noctem)