  • Data: 2009-11-30 10:46:09
    Temat: Re: Spóźniona deklaracja PIT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Nov 2009, Budzik wrote:

    > Witam
    > Złożyłem za pozno deklaracje pit za 2008 rok. Wysłałem 1.05.
    > US wzywa mnie teraz, jako winnego popelnienia przewinienia skarbowego.
    > Jakiej kary mogę się spodziewac?
    > Składając deklaracje, z racji tego, ze zrobiłem to po terminie, nie
    > dokonałem odliczenia np. za internet.
    > Czy mogę teraz złożyć korektę?

    Ściśle? - no to pewnie "nie" :O
    ("grupowicz otrzymuje odpowiedź na pytanie które zadał, nie o którym
    być może myślał" ;))
    Jak rozumiem, w tej chwili trwa postępowanie podatkowe (wyjaśniające)
    więc nie bardzo.
    Ale jak się skończy, to i co innego :D, bo to będzie "poza zakresem".
    Art.81b:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ordynacja-podatkow
    a-1_2_129.html

    pzdr, Gotfryd