  • Data: 2006-08-10 15:23:46
    Temat: Re: Sposób na uniknięcie VAT
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-08-2006 o 17:03:58 MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał:

    > Wszystko jest ok, tylko zeby sie nie dalo przyczepic do cen uslug
    > miedzy waszymi firmami. Wiec jakos sensownie to zrobcie, jakies
    > proste uslugi, ktorych wartosc mozna w miare latwo ustalic na
    > "rynku".

    Zlecenia polegają na opracowywaniu dokumentacji budowlanej.
    Musiałby mi zlecać opracowywanie rysunków bo moja firma posiada
    do tego specjalistyczne oprogramowanie a jego nie.
    Nie wiem czy łatwo ustalić wartość takiej usługi.:/ w innych firmach
    całe opracowanie projektu jest robione razem, trudno powiedzieć ile
    za rysunki, ile za opis, ile za obliczenia, projekt zagospodarowania
    działki
    itd.. Jak US może to ustalić?

    > marekz

    Piotr