    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spółka sc odchodzi wspólnik?
    Date: Tue, 10 Feb 2004 11:52:45 +0100

    ebeb wrote:

    > Witam
    > Prowadzę DG w spółce (mała gastronomia pub,spółka sc.) wspólnik chce
    > zrezygnować i zamknąć swoją działalność chcąc mi odsprzedać swój udział za
    > astronomiczną cenę, w jaki sposób mogę rozwiązać ten problem? czy mogę
    > prowadzić dalej działalność w tym miejscu bez jego zgody?wkład w
    > adaptację lokalu wniesiony po połowie.
    > Pozdrawiam
    > bebefirst

    To zalezy co to jest ta "astronomiczna cena" i ilu jest wspolnikow.

    co do zasady wystapienie wspolnika z 2 osobowej s.c sprawia ze spolka
    PRZESTAJE ISTNIEC Z MOCY PRAWA. wtedy do majatku wspolnikow
    stosuje sie przepisy o majatku po likwidacji spolki.

    Jak chesz wiecej wiedziec, musisz wiecej dac danych.
    .. albo sam sobie poczytac KC.

    Boguslaw