  • Data: 2008-01-09 09:53:01
    Temat: Re: Spółka jawna bez działalności gosp.
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-01-2008 o 16:38:31 b...@g...com <b...@g...com> napisał(a):

    > tak mi sie wlasnie wydawalo, dzieki!
    > a teraz jeszcze jedno - jak mam zarejestrowac sj na siedzibe, ktora
    > uzyskam wskutek zawarcia umowy jako sj a wynajmujacy?
    > jest cos takiego, jak sj w organizacji?

    Jakiś rok temu sam szukałem i nie znalazłem odpowiedzi, tzn jak dla mnie
    jest burdello
    - żeby zarejestrować spółkę w KRS potrzeba adresu, adres zdobywa się w
    wyniku podpisania umowy najmu,
    ale nie można popisać umowy najmu na spółkę której jeszcze nie ma bo nie
    jest wpisana do KRS..

    Doszedłem do wniosku, że to wspólnicy muszą wynająć lokal na siebie, a po
    zarejestrowaniu
    "przepisać" umowę na spółkę.

    pozdr,
    tommyz