  • Data: 2009-04-23 07:26:47
    Temat: Re: Sp. z o.o. a składki ZUS
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-04-2009 o 08:59:22 Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > Mogę płacić nawet 5000 zł za księgowość (inna sprawa, że tyle płacę ;-),
    > byleby tylko fiskus odfranzolił się od moich (jako właściciela) dochodów,
    > które opodatkowałem już z tytułu CIT :)

    Spzoo jest osobnym "człowiekiem", ma osobne dochody. Wypłacając sobie tą kaskę
    uzyskujesz przysporzenie majątkowe kosztem tegoż "człowieka", więc sobie fiskus
    liczy swoje. A że spzoo nie ma z tego tytułu kosztów - no cóż :)

    Potraktuj to jako podatek od bezpieczeństwa (zakładając że nie będziesz w zarządzie).

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek