  • Data: 2005-04-13 05:35:31
    Temat: Re: Składka na ZUS z innego konta,niż firmowe - można?
    Od: "Jano" <m...@h...gula> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:d390ok$don$1@news.onet.pl...

    > No nie jestem taki pewny.
    > Kilka lat temu (gdzieś ok 2000 roku) wg ZUS nie było możliwe przelanie z
    > konta innego niż podane w ZPA/ZFA.

    Pierdoły. To był wymysł banków (w okienku nie przyjmowali innego
    papierowego przelewu niz z konta firmowego).
    - od czasu bankowosci internetowej nikt Cie nie pyta co robisz
    Pare razy tak robilem jak nie bylo srodkow na firmowym i nie ma problemu.

    > A uściślając możliwe było tylko takie pieniądze dłużej szukają swojego
    > właściciela, ponieważ są księgowane na podstawie numeru konta a nie
    danych
    > firmy.
    Pierdoły - a po co na przelewie NIP i REGON czy PESEL.

    > Dla dociekliwych - to jest informacja, którą kiedyś usłyszałem w ZUS
    > ponieważ miałem takie samo pytanie jak Marcin.
    > Pani z ZUS odradziła ponieważ potem może być sytuacja, że trzeba latać i
    > udowowadniać że się wpłaciło.

    Jasne - panie mówi co wie zamiast wiedzieć co mówi ;)