  • Data: 2005-10-28 13:17:44
    Temat: Re: Skarbowy nie chce nadac NIPu
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25 paź o godzinie 23:57, na pl.soc.prawo.podatki, badzio napisał(a):

    > Dzieki:) Rozumiem ze podajac cos takiego pani z okienka, to ona teraz
    > musi mi podac podstawe prawna na podstawie ktorej twierdzi swoje glupoty:)

    Głupoty..... no patrz - jaki ty mądry jesteś ..... a nie potrafisz odszukać
    w ustawie artykułu zbliżonego tematem do poruszanego przez ciebie wątku.
    Po drugie;
    pani z okienka nie musi ci podawać żadnych kontrargumentów - to nie ring.
    Ty masz złożyć dokument - a w odpowiednim czasie otrzymasz decyzje wydana i
    podpisana przez Naczelnika Urzędu Skarbowego (zazwyczaj) a nie przez panią
    z okienka.

    > No wiem, ale mysle ze brat jeszcze przez dlugi czas nie bedzie musial
    > dokonywac aktualizacji - nazwiska nie zmieni, przeprowadzic sie tez nie
    > przeprowadzi poki nie skonczy studiow (a na razie rok do matury) i nie
    > znajdzie pracy, no chyba ze w totka wygra;)

    No to życzę bratu szybkiego trafienia w totka by zaraz później mógł podjąć
    prace..... ROTFL
    Niezły argument za podjęciem pracy..... najpierw należy trafić 6 w
    dużego.... albo 10 w multilotka.