  • 1. Data: 2002-07-30 08:30:38
    Temat: Re: Siedziba firmy, a US
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Budzik" [...]

    > DG bez VAT:
    > - należysz do US na terenie którego mieszkasz (UWAGA: to nie zawsze musi
    > być US na terenie którego jesteś zameldowany(a))

    Nie do konca.
    Jest US(VAT) i US(PIT)

    jesli nic sie nie zmienilo to US(VAT) jest jak ponizej i NIEZALEZNIE
    czy wybiera sie zwolnieine, czy nie do US(VAT) nalezy zlozyc odpowiednie
    deklaracje.

    Pozdrownenia

    Boguslaw

  • 2. Data: 2002-07-31 18:21:38
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@u...agh.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > jesli nic sie nie zmienilo to US(VAT) jest jak ponizej i NIEZALEZNIE
    > czy wybiera sie zwolnieine, czy nie do US(VAT) nalezy zlozyc

    Rzeczywiście, wybacz za zamieszanie, myślałem trochę o innym zagadnieniu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran