eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSankcje za składanie deklaracji VAT kwartalnych zamiast miesięcznych › Re: Sankcje za składanie deklaracji VAT kwartalnych zamiast miesięcznych
  • Data: 2007-04-12 09:43:15
    Temat: Re: Sankcje za składanie deklaracji VAT kwartalnych zamiast miesięcznych
    Od: "paszczak" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Kwi, 08:41, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > A podali jakąś podstawę prawną?
    > Chyba protokół z kontroli masz na myśli? Jaką formę ma "wspomnienie"?
    > Nie idzie o to, że ja mialbym koncept co z tym zrobić, tylko jak
    > nie napiszesz czarno na białym i dokładnie o co idzie, to pewnie
    > nikt nie będzie w stanie "wymyślać".

    > Ja się nie znam, ale na mój gust wygląda to na jedno "wykroczenie
    > ciągłe". Zastrzegam że gdybam, ale IMVHO jeśli już to powinien być
    > jeden mandat (być może w wyższej wysokości niż "przeciętnie").

    > To mi się wydaje oczywiste - wpłata miała być, termin nie został
> [...]

    witam

    tak masz racje nie podalem waznych szczegolow. US napisal tak "w
    zwiazku z niezlozeniem deklaracji VAT-7 za ww miesiace oraz nie
    wplaceniem kwoty zobowiazania w terminie okreslonym w art. 103 ust.1
    ustawy o podatku od towarow i uslug tut. organ ustali na podstawie art
    109 ust 4 w zwiazku z ust 8 pkt 2 ww. ustawy dodatkowe zobowiazanie
    podatkowe w wysokosci 30% zanizenia zobowiazania podatkowego"

    z mojego punktu widzenia deklaracje zostaly zlozone ale nieprawidlowe
    - zamiast miesiecznych byly to deklaracje kwartalne - po rozliczeniu
    ich przez US na miesiace wyszlo na to samo w skali roku. tak wiec co
    najwyzej nastapilo przesuniecie w czasie platnosci o 1-2 miesiace.

    co w takiej sytuacji?