    From: "plissken" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [Samochód] - zwrot VAt
    Date: Fri, 2 Jan 2004 14:47:49 +0100

    To jest prawda :) ale prawda tez jest ze musza sprawe zalatwic bezzwlocznie,
    bez zbednych - nieuzasadnionych opoznien. Tyle teoria, praktyka jaka jest...
    Maddi napisala. Co mi przychodzi do glowy jeszcze - zglosiles konto NIP
    firmowe na formularzu NIP?

    > Chodzi o kontrolę, czy moga się czepia dlaczego kupuję benzynę a nie gaz

    W praktyce samochod przerobiony na gaz nie ruszy bez benzyny, ktorej
    potrzebuje do rozruchu. Jadac juz "odpalonym" samochodem mozesz spalac Gaz
    lub PB. Nikt do tego sie nie przyczepi, mozesz spac spokojnie. Podobnie ma
    sie sytuacja z Dieslami i laniem do nich benzyny Pb. Jesli jest zima (mroz)
    to mozna zalac okolo 10% Pb do "ropniaka" i tez nikt sie nie przyczepi.

    pozdrawiam,

    Marcin K.