  • Data: 2006-07-09 11:47:04
    Temat: Re: Samochod z odliczeniem VAT - pandeka/hardtop
    Od: jakusa <c...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Oprócz warunku otwartej przestrzeni ładunkowej, można też odliczyć VAT
    od samohodów, spełniających inne warunki, np. przedział pasażerski
    konstrukcyjnie oddzielony o przestrzeni ładunkowej lub długość
    przestrzeni bagażowej liczonej jakoś tam dłuższa od przedziału
    pasażerskiego...

    Ja bym najpierw sprawdził, czy nie spełniam innych warunków, a potem
    zastanawiał się nad tym hardtopem, jako dyskusyjny.

    Pozdrawiam,

    Jakusa