  • Data: 2007-05-24 05:34:24
    Temat: Re: Samochód -> współwłasność -> środki trwałe
    Od: "Hipcio" <@yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:f323at$cfh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zrobiłeś to, o czym pisałeś wcześniej, tzn. darowizna od rodziców,

    Tak - darowizna 50% od rodziców, bo dotychczas auto było na współwłasnosc.
    Poszedłem z umowa do US, jednak okazało sie ze umowe trzeba zarejestraowac w
    US własciwym dla darczyncy a nie obdarowanego.

    w Urzedzie miejskim jednak akceptuja umowę nei rejestrowana w US (na to mam
    30 dni)

    > przerejestrowanie i potem do środków trwałych? Masz jakieś zniżki na
    > OC/AC? Daj znać czy uda się te zniżki zachować, ale z drugiej strony
    > dlaczego miałoby się nie dać?

    Zniżki mam na siebie również, wiec tutaj jest bez zmian. Dodatkowo samochod
    jest przerejestrowywany z najtanszego regionu OC do najdrozszego, ale
    dowiedzialem sie juz ze nie bede musiał nic doplacac (OC w HDI) i bedzie
    tylko aneks do umowy OC - przepisanie z ojca na mnie

    Przerejestrowywanie jest w trakcie - zostawiłem tablice i dokumenty i maja
    do mnie dzwonic jak bedzie gotowe.

    Co do rpzeznaczenia na firme to musi byc jakies oswiadczenie dla samego
    siebie - ale jeszcze nie do konca wiem jak.
    Moj samochod jest wart 3500