  • Data: 2005-10-08 16:02:43
    Temat: Re: Samochod rajdowy na firme
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Klima" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:di8q2q$4p5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Marekz- piszesz tylko o kosztach reprezentacyjnych, a czy nie
    > moglbym wrzucic calosci w koszty (mam zarejestrowana dzialalnosc
    > reklamowa) czy samochod nie moglby sie stac "nosnikiem" reklam i
    > moich klientow?

    No wiesz, zaryzykowac zawsze mozna, choc ja tego za bardzo nie widze w
    praktyce, w przypadku kontroli us. Ciezko Ci moze byc wykazac
    bezposredni zwiazek z przychodami podwyzszenia mocy silnika,
    zwiekszenia zuzycia paliwa itp.

    > Jezeli chodzi o tuning to mam zamiar oddac go w rece Chojnackiego.

    No wlasnie, czyli prawdopodobnie nie tylko wyglad (to by jeszcze
    pewnie dalo rade upchac w normalnych kosztach) ale tez zmiany
    konstrukcyjne (co juz slabo widze).

    marekz