eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamochód, osoba współpracująca, telefon itp- pytanie ;)Re: Samochód, osoba współpracująca, telefon itp- pytanie ;)
    From: "Wiola" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód, osoba współpracująca, telefon itp- pytanie ;)
    Date: Wed, 1 Oct 2003 10:55:06 +0200

    Użytkownik "Szyszkowa " <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bldtds$85m$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Mam pytanko :)
    > 1. Jest osoba prowadzaca dzialanosc gospodarcza.
    > Jest zona - pracuje jako osoba wspolpracujaca.
    > Jest samochod - wlasnosc osoby trzeciej, zona jest wspolwlascicielem.

    Jak współpracująca a nie wspólwłaściel ?

    > Czy moge rozliczac koszty utrzymania samochodu ? Jezeli tak, to w jaki
    sposob-
    > czy rzeczywiste wydatki na podstawie faktur, czy obowiazuje mnie ryczalt
    ?

    Jeśli wspólpracująca to moze umowa użycznie .
    to tylko sugestja ale prosze innych o poprawke.

    > 2. W jaki sposob dzieli sie rachunki, jezeli dzialanosc prowadze w domu ?

    Co to za rachunki ?

    > Proporcjonalnie do wielkosci powierchni przeznaczonej na firme ?
    > Czy musze prowadzic do tego jakas specjalna ewidencje ?
    > 3. Czy, kiedy dostaje fakture na przelew (ja place), reguluje naleznosc
    > przelewem z konta- musze podpiac do faktury dowod zaplaty za nia ?

    No tutaj to też pytanie jak sie rozliczasz bo nie piszesz ?
    Pogdybam więc jeśli kp i r. metoda kasowa to najlepiej podpiąć bo kosztem
    jest zapłata ( bedzie razem ).
    Wiola