  • Data: 2008-10-29 11:06:25
    Temat: Re: Samochód a likwidacja działalności gospodarczej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Oct 2008, MarC0 wrote:

    > Kupiłem auto na siebie, założyłem DG i wprowadziłem auto do ŚT nie odliczając
    > sobie od niego VAT. Teraz auto sprzedałem.
    >
    > Jak to formalnie zakończyć?
    > Wypisać auto z ŚT? (auto się jeszcze nie zamortyzowało)
    > Czy sprzedającemu wystawić fakturę?

    Przeczytać przepisy.
    Nie, NIE ŻARTUJĘ.
    Nie polegaj na opisach "ze stron www", na tym co Ci ktoś powie
    bez podpisania odpowiedzialności materialnej za to co powiedział,
    w tym odpowiedziach z US :P
    Takie informacje są cenne - po to, żeby SAMEMU sprawdzić jak
    ma być.
    Tu jest ustawa:

    ...art.22a i dalsze :), art.23.1.1 oraz art.14.2
    PRZECZYTAŁEŚ? :)

    No i standardowo - 3000..4000 postów z archiwum na zadany temat!
    (też NIE żartuję).

    W streszczeniu:
    - faktura do przyjęcia w "inne przychody"
    - w EST się *w*pisuje - tym razem fakt sprzedaży
    - "reszta z amortyzacji" w koszty

    pzdr, Gotfryd