    From: "Langi" <l...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ryczałt + przesyłki pocztowe
    Date: Sat, 18 Feb 2006 11:24:49 +0100

    > Jak mam wpisać usługi poczty? Czy mam je wliczać do ewidencji przychodów?

    do ewidencji wpisujesz caly przychod wiec kwote ktora wpada na konto, wiec
    rowniez jest to koszt wysylki, niestety tak jest ze trzeba placic podatek od
    czegos na czym sie nie zarabia, ale zawsze mozesz przejsc na KPiR, nowa
    Minister wszystkim chce narzucic KPiR od stycznia 2007 i wtedy problem znika
    bo wrzucisz paki w koszty.

    A jeśli tak, to czy muszę płacić podatek dochodowy, czy po
    > prostu uwzględnić je w ewidencji VAT a w dochodowym nie trzeba?

    tego nie rozumie :) ewdiencji vat wpisujesz wszystko nawet jesli twoj urzad
    traktuje koszt wysylki jako zw, kazda faktura ma sie znalexc w rejestrze. A
    vat i paczki to sprawa czesto poruszana nie ma jednoznacznej odpowiedzi
    wszystko zalezy od interpretacji lokalnego urzedu czy przesylke trzeba
    "uvatowic" pozdrawiam