  • Data: 2006-12-08 16:20:21
    Temat: Re: Ryczałt + VAT + komputer + oprogramowanie
    Od: "Hanss" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Moj komputer glowny to laptop(jest w EST), a reszta
    > czesci jest uzywana do konretnego sprawdzenia czegos na maszynie
    > stacjonarnej,po czym ja rozkladam i lezy w czesciach jak np: wiertarka +
    > przystawka szlifierska do wiertarki + wiertla (kazde osobno) i czeka na
    > robote w kolejnej konfiguracji... Pokaz mi przepis ze musze go 3mac w
    > calosci i zaewidencjonowac?

    O laptopie w EST nie wspomniałeś wcześniej ( więc problem znika).
    Ale dopiero po kontroli US się okaże czy nie przyczepią się że
    skoro składasz z części kompletny komputer to stanowi on całość i
    powinien być w EW lub EST. Tłumaczenie że ty go składasz tylko na
    10 minut nic nie da (chyba).

    >A jak wytłumaczysz przyklepany przez kontrolę zakup tuszu na firmę ale do
    >niefirmowej drukarki :)
    >pozdrawiam,

    Ja tylko przekazuje słowa które wyczytałem między innymi
    na wątkach tego fora, które mówiły że jeżeli nie masz na
    wyposażeniu drukarki lub komputera to nie możesz/ nie powinieneś
    dokonywać odliczeń na materiały eksploatacyjne. To że kontrola u
    Ciebie przyklepała taką sytuację nie znaczy że w innym mieście
    też to zrobi :-) Niezbadane są wyroki US ;-)