  • Data: 2002-04-03 20:40:12
    Temat: Re: Ryczałt+VAT - dokumentacja
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze b...@u...agh.edu.pl:

    > książkę
    >
    > Najprosciej kupic Kase rejestrujaca.

    :)), trochę przerost formy nad treścią, ponieważ zakładam że w miesiącu
    będzie ok. 10 rachunków wystawionych przeze mnie i ok. 20-30 zapłaconych
    przez mnie.

    > A bez kasy, to dla celow VAT treba prowadzic i tak
    > ewidencje zakupu VAT,
    > wtedy mozna VAT nalezny oblicac "wg struktury zakupow"

    Można gdzieś o tym w necie przejrzyście poczytać, ponieważ jest to dla mnie
    trochę czarna magia. Będzie to moja pierwsza DG.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"