  • Data: 2006-07-10 10:49:37
    Temat: Re: Rozwodze sie co dalej z mieszkaniem
    Od: max <m...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
> [...]
    rawo/prawo_a_16.html

    > z tym, że jeśli jedna strona przekaże coś drugiej, to od tego już jest
    > podatek. Chyba PCC w to wpada.

    A w przypadku gdyby zrobić zniesienie współwłasności i ja bym był
    jedynym właścicielem to czy urząd skarbowy przyczepił by sie do mnie
    albo do mojej żony gdybym jej dał w gotówce jakąś kwotę pieniędzy ?
    W sumie nie musze dawać , wystarczy ze podam PIN do karty :) a pieniążki
    same znikną ;)

    Mariusz