eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozporządzenie MF z 27.04 w spr. faktur - oswieccie mnie! › Re: Rozporządzenie MF z 27.04 w spr. faktur - oswieccie mnie!
  • Data: 2004-05-05 17:35:14
    Temat: Re: Rozporządzenie MF z 27.04 w spr. faktur - oswieccie mnie!
    Od: "SelfMadeMan" <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c7ar84$m4e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Cóż może i masz rację,

    Wg mnie pierwsze zdanie "art. 12 ust. 15" RMF z 27.04 jest ewidentnym
    bykiem, stojącym w sprzeczności z ustawą.

    Zamiast "Faktury wystawiane przez podatników posiadających siedzibę {...}
    poza terytorium kraju" powinno być "Faktury wystawiane NA RZECZ podatników
    posiadających siedzibę {...} pozaterytorium kraju" i dalej odpowiednio
    przeformułowane.

    Czy takiego kiksa można gdzieś zgłosić?

    SMM