    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozpoczecie DG a ZUS
    Date: Sun, 14 Jul 2002 00:47:17 +0200

    On Fri, 12 Jul 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ Dnia pewnego pięknego (Wed, 10 Jul 2002 15:47:20 +0200), "Piotr
    >+ Wojcicki" <g...@w...net> był(a) napisał(a):
    >+
    >+ >W formularzu rejestracji dzialalnosci jest miejsce na wpisanie daty
    >+ >rozpocecia dzialalnosci. Co jednak gdy w danym teminie nie rozpoczne
    >+ >dzialalnosci ?
    >+ >Mozna to przedluzyc ?
    >+
    >+ Można. Gotfryd to rozważał tutaj nieraz. Ostatnio nawet całkiem
    >+ niedawno. Poguglaj sobie wypowiedzi GOtfryda (choć trochę ich jest)

    Zeznaję że żyję i łącze (do 'mojego' serwera news, moje jest OK
    cały czas) się poprawiło i jestem :)
    Zeznaję:
    1. szukałem sam przed wykonaniem operacji, zebrałem pozytywne
    opinie (chyba nawet Orki) na grupie oraz u doradcy ("osobiście")
    2. Wykonałem (data w zgłoszeniu do UM <> daty rozpoczęcia
    zgłaszanej *po* rozpoczęciu DG w US i ZUS) Opisy "testów
    od niechcenia" na groups.google, jako hrabia rzekł :)
    3. pokłóciłem się :) kilka tygodni temu na grupie prawo z którymś
    tamtejszym specjalistą; zeznaję że w sprawie "zawieszania DG"
    nie mam pojęcia co z ZUSem, ale argumentacja (moja) że termin
    *rozpoczęcia* DG zgłoszony w US i ZUS musi być ten sam ma IMO
    podstawy, a początak wzięła (argumentacja) z wykładu u doradcy :)

    Jak to tubylcy mawiają: "każdy odpowiada za siebie".
    Ja daty planowanego rozpoczęcia (w zgłoszeniu do UM) oraz
    zgłoszonego rozpoczęcia (w US i ZUS) mam różne, w ciągu
    najbliższych 5 lat powinno się wyjaśnić czy to dobrze :)
    IMO - tak.

    Pozdrowienia, Gotfryd