  • Data: 2009-02-05 00:49:37
    Temat: Re: Rozpoczęcie DG
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości:

    > Powszechnie (i są na to interpretacje) "zakupy uboczne", czyli *nie*
    > związane bezpośrednio z produkcją, handlem, przetworstwem i wszystkim
    > co się z tym wiąże są dopuszczalne - IMO dlatego, że właśnie "nie
    > stanowią DG" (lecz coś co się "przydaje w DG").
    > Klasyka: fakturę za pieczątkę to bym wziął, przed terminem :)

    A mogę na tej samej zasadzie również wziąść fakturę np. za hosting czy np.
    artykuły biurowe?

    A trochę kombinując: skoro od paliwa do osobowego i tak nie odlicza się VAT
    to czy mogę wziąść na nie fakturę jeśli muszę jechać w delegację przed
    zgłoszoną datą rozpoczęcia DG?
    Czy pozostaje mi potraktować to jako podróż prywatną ? :(

    Pozdrawiam
    Piotr