  • Data: 2007-03-13 10:15:48
    Temat: Re: Rozliczenie emerytów
    Od: "owl" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Mar, 17:48, "Wedan" <w...@o...pl> wrote:
    > Mam pytanie, bo niestety wypadło mi z głowy, a niestety nie znalazłem
    > odpowiedzi przeszukując archiwum grupy. Czy jeśli emeryci nie korzystają z
    > odliczeń to należy mimo to złożyć zeznanie PIT37 do US, czy nie ma takiego
    > wymogu i wystarczy deklaracja przesłana przez ZUS do US?

    to ja się podłączę pod pytanie: chciałam rozliczyć znajomych
    stasuszków - otrzymują emerytury i wychodzi im 3 i 4 zł dopłaty gdyby
    się rozliczali osobno lub 8 zł gdyby się rozliczyli wspólnie. pytanie
    brzmi czy jest jakaś kwota poniżej której nie trzeba wpłacać podatku
    do urzędu? czy koniecznie te parę złotych muszą wpłacić?
    pozdrawiam
    owl