eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozliczam się z dochodów z Irlandii , jak dokładnie przeliczyć euro na zł ? › Re: Rozliczam się z dochodów z Irlandii , jak dokładnie przeliczyć euro na zł ?
    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozliczam się z dochodów z Irlandii , jak dokładnie przeliczyć euro
    na zł ?
    Date: Sun, 22 Apr 2007 23:36:19 -0500

    "WS" <s...@p...wp.pl> wrote in message
    news:1177185139.285285.294400@o5g2000hsb.googlegroup
    s.com...
    >Witam ,
    >
    >generalnie wiem jak rozliczyć dochody z Irlandii w Polsce (właściwie
    >to zrobi to za mnie program) ,ale mam problem z dietami i kosztami
    >pracy. W roku 2006 pracowałem pół roku za granicą i pół roku w kraju.
    >Za granicą zarobiłem 15754,96 (ta kwota jest na moim P45)
    >euro.Zapłaciłem 1616,37 (ta kwota też jest na P45) euro podatku , więc
    >kwotą dla polskiego fiskusa jest kwota 14138,59 euro. Dodatkowo ,
    >odejmuję 1350 euro ( 30 diet po 45 euro ) , więc wychodzi kwota
    >12788,59 euro. Jak mam to teraz przeliczyć na zł ? Mam sobie rozbić tą
> [...]

    Rozpisujesz każdą wypłatę oddzielnie.
    Diety możesz sobie odjąć od dowolnej z nich. (jeszcze w euro)
    Jak ci pasuje, najlepije tam gdzie kurs był najwyzszy, bo wówczas najwięcej
    "odpisujesz" w złotówkach.
    To co ci zostało, przeliczasz , każda wypłate oddzielnie po średnim kursie
    NBP z dnia wypłaty i sumujesz razem.
    KUP tak jak napisałeś 6* 102.25