  • Data: 2005-08-16 12:55:12
    Temat: Re: Rodzina ach rodzina...
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan Alder"

    > Wiadomo, że w DG z żoną są cyrki, ale jak wygląda sprawa pozostałych
    > krewnych (dzieci, rodzeństwa, rodziców)? Czy można ich zatrudniać na UoP,
    > UoD czy U-Z?

    > Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
    Zakazu zatrudniania rodziny nie ma to wiesz pewnie .a problemy sa przy
    zaliczeniu wynagrodznia w kup nie wiem czy o to ci chodzi ? Jesli tak to
    cytat z ustawy pdof. Nie uważa sie za kup ."
    10) wartości własnej pracy podatnika, jego małżonka i małoletnich dzieci, a
    w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej lub osobowej
    spółki handlowej - także małżonków i małoletnich dzieci wspólników, "

    a wiec nie jest tu wazne forma zawartej umowy .

    Wiola