    From: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Restrukturyzacja - raz jeszcze
    Date: Sun, 27 Oct 2002 22:31:58 +0100

    > Witam.
    >
    > Byla taka dyskusja na pl-soc-prawo o restrukturyzacji, ktora zahaczyla
    > o dlugi spolki cywilnej, ktora juz nie prowadzi dzialalnosci.
    >
    > Wyrazilem wtedy ciekawosc, czy rozwiazana spolka cywilna, nie bedaca
    > przeciez w stanie likwidacji czy upadlosci, a ktorej co najmniej jeden
    > ze wspolnikow jest przedsiebiorcą, moze podlegac restrukturyzacji (to
    > znaczy jej zobowiazania oczywiscie). IMHO tak, ale nie wierzylem za
    > badzo w korzystna dla podatnikow intepretacje z US.
    >
    > A tutaj niespodzianka. Otrzymalem z US z (uwaga!) specjalnego dzialu
> [...]

    W US owszem , nie robią problemu .
    A czy ktoś się orientuje jak ta sprawa wygląda w ZUS-ie ?
    Wg mnie powinno być tak samo ale kraj mamy jaki mamy więc wszystko jest
    możliwe. Osobiście tylko przy pytaniu o formularz zostałem w Zusie
    ''zapewniony'' że wniosek o restrukturyzacje nie przejdzie gdyz obecnie nie
    ma działalności i ewidentnie otwiera się ją w celu wymuszenia umożeń.
    Niestety pani nie podala artykułu ustawy który zabrania takiej procedury.
    czy ktoś ma doswiadczenia?
    pozdrawiam
    N.