  • Data: 2004-02-25 10:16:01
    Temat: Re: Remont garażu
    Od: "W" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy remont garażu własnościowego na osiedlu mogę odliczyć w rozliczeniu
    > rocznym PIT
    > Najprawdopodobnie Nie ale chce się upewnić bo mam rachunki
    > Pozdrawiam
    > WSzymon

    Witam
    Remont garażu nie, remont mieszkania tak. Garaż nie jest lokalem
    mieszkalnym, choć mam sąsiada, który jak dobrze popije to nocleguje w garażu
    ze strachu przed swoją małzonką.
    Niektórych materiałów np. farb, gipsu, cementu mógł Pan użyć do remontu
    mieszkania ale Urząd Skarbowy ma prawo skontrolować stan faktyczny.
    Pozdrawiam Piotr

    Dziękuję i pozdrawiam
    WSzymon