  • Data: 2003-06-25 09:56:18
    Temat: Re: Reklama
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Milner napisał:
    > Zleciłam firmi wydrukowanie na folii reklamy, którą potem sama przykleiłam
    > na tablicę. Czy zaliczyć wydruk oraz tablicę w KPiR reklamę czy inne
    > koszty?

    Jeżeli to reklama publiczna, a taka jest np. tablica reklamowa na ulicy,
    to w inne koszty - nie obejmuje jej limit.
    Jeżeli niepubliczna (chociaz nie wiem co byś mógł/mogła "niepublicznego"
    robić z tablicą reklamową, ale różne rzeczy juz widziałam :-)) to w KPiR
    w reklamę i obejmuje ja limit.

    Oczywiście pamiętasz, o ile jesteś VATowcem, o naliczeniu VAT od
    materiałów przekazanych na rekalmę (folia, tablica)?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl