  • Data: 2006-05-04 07:39:05
    Temat: Re: Refakturowanie paliwa zakupionego w UE a stawka VAT ?
    Od: "Eurotrans" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Według mnie przez wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów zgodnie z art. 9 ust1
    ustawy o P.O.T.i.U z dnia 11 marca 2004 rozumie się nabycie prawa do
    rozporządaznia jak właściciel towarami, które w wyniku dokonania dostawy są
    wysyłane lub transportowane na terytorium państwa członkowskiego inne niz
    terytorium państwa członkowskiego rozpoczęcia wysyłki lub transportu przez
    dokonującego dostawy, nabywcę towarów lub na ich rzecz.
    Zgodnie z powyższym w przypadku gdy dostwa oraz zużycie paliwa (towaru)
    następuje w całości poza terytorium RP nie występują czynności podlegajace
    opodatkowaniu na terytorium kraju.

    Zgodnie z umową refakturują mi paliwo

    Pozdrawiam
    Romek