  • Data: 2005-02-25 21:11:19
    Temat: Re: Refakturowanie komórki?
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie napisałe?:
    > 1. jaki to jest operator,
    Plus

    > 2. czy pytałe? się u operatora, czy jest możliwo?ć wystawienia
    > odrębnej faktury dla każdego numeru telefonu.
    Mam odrębne konto dla agentów i faktura przychodzi osobno. Refakturuję
    przez kilka faktur dla agentów zgodnie z billingami na ich numery. Za
    abonamenty płacę sam (płacę agentom limitowane - darmowe minuty), więc
    nie całość faktury z plusa jest refakturowana. Księgowa do vatu
    przyjmuje ze stawką wg faktury koszt rozmów (to co refakturowane), a
    wg struktury wynikającej ze sprzedaży zw/opod. pozostałą kwotę. Na
    odwrocie faktury jest to rozpisane (rozbite na 2 części i przy części
    do refakturowania podane są numery faktur wystawione agentom). Całość
    wykonana zgodnie z ustaleniem z US.