  • Data: 2003-12-27 21:53:13
    Temat: Re: Re: Re: Problemy początkującego - dwa
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Może być. Środek trwały możesz w *dowolnym* momencie włączyć do
    > majątku "gospodarczego" - przez udokumentowanie tego faktu
    > dokonaniem wpisu do ewidencji.
    > No i w zależności od tego czy jest wpisany czy nie - inaczej rozlicza
    > się koszty eksploatacji :)

    czyli kontynuując nie ma znaczenia czy kupujesz samochód na firmę czy nie,
    tylko czy go w tej firmie używasz, wpisujesz do EŚT.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
    Wszyscy je widzą." - Konfucjusz