  • Data: 2009-07-11 08:19:42
    Temat: Re: Re: Data księgowania
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Fri, 10 Jul 2009, wspolna-flaszka.pl wrote:
    >
    > [...do Tomka...]

    > Ale to jest data zaliczenia w koszt :), nie data zdarzenia.
    > A tu regulacja wynika z ustawy: w koszty zalicza się z datą wystawienia
    > dokumentu, a nie z datą zakupu (zdarzenia gospodarczego).
    > Skoro istnieje przepis szczegółowy, to ma pierwszeństwo przed
    > przepisem ogólnym, zgadza się?

    o to mi chodzilo, napisalem ze Tomek napisal iz zamieszcza sie w dacie
    wystawienia, a w ksiedze przeciez
    pole na date jest oznaczone jako data zdarzenia gospodarczego :)

    > Co to znaczy "podaje"???
    > Oczywiście że datą wystawienia f-ry jest data wystawienia f-ry :)
    > Niekoniecznie ma to związek z datą zdarzenia gospodarczego (które
    > mogło mieć miejsce zarówno przed jak i po - przy zaliczce na
    > przykład) ani z datą ujęcia w koszty.

    data wystawienia 1 czerwca data sprzedazy platnosci 30 maja, wpisuje fakture
    kosztowa do ksiegi w czerwcu
    z data 1 czerwca ? (otrzymalem ja 19 czerwca)