  • Data: 2002-05-06 16:21:52
    Temat: Re: Re[2]: wyslanie PITa czy tez 2x PIT w jednym poleconym ?
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KaMeL" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:414031538.20020429105454@toya.net.pl...
    > Witaj WSm,
    >
    > W Twoim liście datowanym 29 kwietnia 2002 (07:06:36) można przeczytać:

    > Niestety nie. Trzeba było Pocztę Polską ratować. policzcie sobie ile
    > to kasy.

    W kwestii tegorocznych PIT-ów to już musztarda po obiedzie, ale może
    na przyszłość się przyda: o ile nie próbowałem sam, o tyle ludzie
    zaprawieni w boju twierdzą, że na pocztę można przynieść otwartą kopertę
    z wypisaną (bodaj na kopercie) zawartością (np. PIT-XX Jan Kowalski,
    PIT-YY Janina Nowak itd), pokazać urzędniczce, że wewnątrz jest to co na
    niej wypisane i otrzymać jej urzędowe potwierdzenie tego faktu. Na
    sytuację z zadanego pytania (i oszczędzenie na przesyłkach) jak znalazł.
    Dociekliwi niech szukają w regulaminach Poczty Polskiej:
    www.poczta-polska.pl

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl