    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re[2]: FAKTURA VAT
    Date: Thu, 29 May 2003 08:12:39 +0200

    Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:3416196545.20030529015643@rohar.pl...
    > Witam.
    >
    > Dnia 27 maja 2003 o godzinie (14:19:17) napisano:

    > Ech zlosliwcy... zamiast czlowiekowi napisac, zeby po prostu wystawil
    > fakture VAT, to sugerujecie mu, ze powinien fakture zjesc... ;)
    >
    > Serdecznie pozdrawiam,
    > ---
    > Krzysztof A. Ziembik
    To raczej nie była złośliwość z mej strony ale to pytający użył jakiegoś
    określenia konsumpcyjne co dla kilku osób na grupie jest niezrozumiałe dla
    mnie też więc zamiast odpowiedzie pojawiły się żarty jeśli złośliwe to
    sorry.
    Jednak ty Krzysztofie też nie udzieliłeś odpowiedzi pytającemu .
    Pozdrawiam Wiola