  • Data: 2009-08-03 14:43:28
    Temat: Re: Raporty z kasy fiskalnej
    Od: Zuzia <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MIX-NET pisze:
    > Maly problem.
    > 31 lipca mialem sprzedaz. 1 sierpnia zroiblem od razu raport miesieczny, nie
    > wykonujac dobowego. Na raporcie miesiecznym nie ma sumy sprzedazy, ze ten
    > nieszczesny 31 (wiem jaka to kwota, tylko nie ma jej na raporcie). Co dalej?
    > Wiem jaki podatek mam zaplacic, ale jak to odkrecic/skorygowac zeby urzad
    > sie nie do..walil.
    >
    > MIX-NET

    Ja bym po prostu dołączyła do raportu miesięcznego kartkę z wypisanymi
    kwotami dobowymi za 31.07. i dodała je do wartości miesięcznych, żeby
    wyszczególnić prawidłowe kwoty raportu miesięcznego i dopisałabym jakieś
    wyjaśnienie. Nie mam teraz weny, ale chodzi mi mniej więcej o coś w
    stylu: "Wartości raportu z urządzenia rejestrującego sprzedaż za miesiąc
    07/2009 z uwzględnieniem łącznej sprzedaży z dnia 31.07.2009."