eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiROZLICZENIE VAT PRZY NABYCIU WW BEZ WCZESNIEJSZEJ REJESTRACJI VAT-UE › Re: ROZLICZENIE VAT PRZY NABYCIU WW BEZ WCZESNIEJSZEJ REJESTRACJI VAT-UE
  • Data: 2006-06-11 20:26:50
    Temat: Re: ROZLICZENIE VAT PRZY NABYCIU WW BEZ WCZESNIEJSZEJ REJESTRACJI VAT-UE
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieczysław wrote:

    > Nie w koszty - nie wiesz co to jest VAT ??

    Chcesz powiedziec, ze VAT, ktory zaplace to nie jest koszt dla mnie?

    > VAT nie jest elementem kosztów - jest składnikiem ceny, którą w

    Hmmm, no to teraz mozna dlugo polemizowac. Jak mam koszt 122 zlotych
    brutto w tym 22% VAT to co? te 22% nie jest moim kosztem takoz?

    > ostateczności płaci klient.

    A jesli tym ostatnim jestem ja, czyli klient to ja place.

    > Ale nie będę na ten temat robił wykładów bo
    > zrobiłby się długi wątek.

    Dawaj ;) Albo wyklad albo prosta odpowiedz na pytanie ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m