  • Data: 2009-05-05 09:24:37
    Temat: Re: REGON a pieczątka
    Od: Basia F <B...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Maj, 20:55, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Hm... ale *tę* aktualizację robiło się w UM i oni kopię
    > dostali (przynajmniej ode mnie).
    >   Owszem, była w ankiecie tabelka ze starym i nowym PKD :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Akurat nie miałam "tej" atualizacji na mysli wiem ze szef akurat cos
    zalatwial w Urzedzie statystycznym i zmieniali z wersji 2004 na 2007 a
    teraz mamy fajnie bo w portalu statystycznym wpisane mamy 2007 a w
    ankietach chca zeby podawac 2004 (czy odwrotnie juz nie pamietam) a
    tych akurat danych nie da sie zminic i sa na stale.

    PS. Akurat firma jest spółką jawna wiec nie ma nic do roboty w UM :-)
    BasiaCh