eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiQ2 czy nie wypadałoby kogoś bizunami po gołej dupie dla przykładu? › Re: Q2 czy nie wypadałoby kogoś bizunami po gołej dupie dla przykładu?
    From: glos <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Q2 czy nie wypadałoby kogoś bizunami po gołej dupie dla przykładu?
    Date: Mon, 13 Jul 2009 03:55:53 -0700 (PDT)

    On 13 Lip, 09:25, "fart" <aser3-mój adr...@wp.pl> wrote:
    > Uchylałem się od zakupu cholernego podpisu kwalifikowanego do końca,
    > wierząc, że ustawodawca nie zidiocieje do końca i zaświta mu w kipałę
    > żarówa, która oświeci te zużyte kumóry i wycofa się z podpisu
    > elektronicznego dokumentów przesyłanych drogą elektroniczną. Niestety w
    > końcu przybity koniecznością kupiłem zestaw do podpisu.
    > Jeszcze farba nie wyschła na fakturach zakupu, kiedy doszła do mnie
    > następująca informacja.http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/336
    352,firmy_musza_kupowac_e_po...

> [...]
    > 1) Prace rozpoczną się dopiero, kiedy wszyscy kupią klucze (niech się firmy
    > obłowią, ciekawe czyje są te firmy z kluczami?)
    > 2) Dlaczego teraz można przystąpić do prac nad bezpłatnym przesyłaniem
    > plików a wcześniej na wnioski płatników twierdzono, że nie można. Kto jest w
    > tym przypadku idiotą płatnicy czy ZUS?
    >
    > 3) Jak sądzicie. Czy można kogoś w końcu pociągnąć za ten pieprzony ZUS do
    > odpowiedzialności.
    > Przecież idiotyczne działania dyletantów narażają nas na milionowe straty.
    >
    > Jako ciekawostkę podam, że wg mnie Komisja Przyjazne Państwo to HIPOKRYCI

    Imo dziwne - jak piszesz, wzburzyl Cie nie tyle obowiazek posiadania
    kwalifikowanego podpisu elektronicznego, co fakt, ze ustawodawca
    zapowiedzial likwidacje potrzeby posiadania tegoz juz po Twoim
    zakupie. Bylbys mniej wzburzony, gdyby zostalo po staremu i podpis Ci
    sie amortyzowal?

    --

    Pozdrawiam,

    glos