  • Data: 2015-09-22 15:39:09
    Temat: Re: Pytanie o szkolne składki.
    Od: "Vasco" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    > Często w szkołach wymyślają tak, że wpłaty rodziców są na przykład 60% na
    > ogólne konto RR a 40% na potrzeby klasy.

    Nie wiem jak jest wszędzie, ale "u nas" każda klasa ustala sobie
    samodzielnie składkę, więc ta metoda może nie być skuteczna.

    Poza tym wyobraź sobie, że w trakcie imprezy klasowej zabrakło napojów i jak
    będziesz w tym momencie wyciągał z konta $ na litrowy kartonik?

    Z paroletniej praktyki skarbnika sugeruję zbierać gotówkę. Zbierać paragony
    i przynosić na wywiadówki tabelkę z opisanymi wydatkami :)

    Pozdrawiam,
    Vasco

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.