    From: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie o pieczatki firmowe - dygresja
    Date: Thu, 31 Jan 2002 13:37:28 -0100

    Boguslaw Szostak wrote:

    > byc

    > Z tego co wiem, to mie ma ustawy, ktora zobowiazywala do JAKIEJKOLWIEK
    > pieczatki. Wiec mysle, ze moza Pan sobie zrobic nawet piecioramienna.

    Racja, zupełna, niestety, instytucje które wymagają pieczątki, tzn,
    banki (chociaż są wyjątki)i ZUS (tak tak, nie mogłam zarejestrować się w
    ZUS dopóki sobie pieczątki nie wyroniłam - @#$#@ baby nie przyjęły
    zgłoszenia) kręcą nosem na niestandardowe pieczątki lub ich brak.
    Można by się kłócić z nimi, ale jak zawsze w takim wypadku, człowiek nie ma
    czasu ani nerwów i macha ręka, i wypełnia ten jeden, dodatkowy, nieobjęty
    ządnymi przepisami druczek, sprawia sobie podłużną pieczątkę, składa
    niewymagane przez ustawę załączniki, kupuje 10 znaczków skarbowych po
    3 zł zamiast 3 po 10zł i pieczołowicie nakleja na każdą strone załacznika,
    itp. itd.
    Raz na jakis czas sie zbuntuje, ale trzeba miec mnóstwo czasu i pieniędzy,
    żeby na każdym kroku bić się z bezmyślnością urzędników i prawem
    powielaczowym.

    Maddy (cięzko trafiona szlakiem po załatwianu formalności związanych
    z rejestracja DG)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl