  • Data: 2003-12-02 22:26:09
    Temat: Re: Pytanie o odbiór z urzędu celnego
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-12-02 17:32, Miki wrote:
    > Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W którym urzędzie tak robią? Ja słyszałem, że odsyłają do agencji :(

    Ksiązka teleadresowa: dział urzędy celne, adresy;

    Usługa agencji (zbieżność semantyczna z innymi agencjami czysto
    przypadkowa) to 40-50 EUR + fiki miki + VAT - to lepiej, niz maja
    prezydent i premier razem wzięci, biorąc pod uwagę pracochłonność;
    Nie dziwota, że celnicy tez "chcą". Ponadto, gdy powierzy się wykonanie
    pracy fachowcowi, to jest gwarancja, że wszelkie problemy znikną.

    Oficjalnie - nielegalne.

    Polecam agencję, bo czas gorący i "kontrol" chce sie wykazać, więc każda
    "oszybka" może kosztowac np. 30% cła, a VAT policzą nawet od nru butów i
    kołnierzyka.

    Pzdr: Catbert, miłujący służby celne;