  • Data: 2003-06-06 07:37:00
    Temat: Re: Pytanie o fakture Vat powraca
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Jun 2003, Kyniu wrote:

    >+ [...] Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > A nie masz ty czasem jakiejś "treści rozporządzenia z objaśnieniami"
    >+ >albo innego kwiatka w tym stylu przed nosem ??
    >+
    >+ Komentarz i orzecznictwo mam pod - bez ingerowanai w tresc.

    No to stoję w kolejce z pytaniem postawionym obok: skąd
    wziąłeś "tytuł" (jakoby) ze sfomułowaniem że to o "cenach
    urzędowych", skoro tu:
    http://www.mofnet.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyz
    owy/rmf03_01_01.pdf

    ...go nie ma. Mam treść z innego źródła i pokrywa się toczka
    w toczkę...

    Thx. za objaśnienia :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (który zaraz będzie się awanturował o serwer Sejmu)